close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

טיפים להובלת דירה

מערכת שורשכז ניסן, תשעו05/05/2016

בכדי להקל על עצמכם ביום מעבר דירה הנה כמה טיפים שיכולים לעזור

תגיות:

כאשר אתם מחליטים לעבור דירה וצריכים לבחור בחברת ההובלות המתאימה לצורך ביצוע המעבר חשוב לקחת בחשבון מספר גורמים חשובים. כידוע, יום מעבר הדירה הוא יום מלא בלחצים נפשיים רבים וכרוך בבלגן הן מצד הדיירים והן מצד החברה המספקת את שירותי ההובלה. לשם ביצוע ההובלה כדאי להיעזר באנשי מקצוע איכותיים אשר יצלחו את המשימה בגבורה מבלי לגרום נזק ופגע לתכולת דירתכם. כמו כן, במקרה וחשבתם לבצע את משימת המעבר באופן עצמאי עדיף שתשקלו זאת שוב, במידה והציוד היקר ללבכם יינזק לא תוכלו להתלונן ולתבוע פיצויים מאיש.

בכדי להקל על עצמכם ביום המעבר הנה כמה טיפים שיכולים לעזור:

  • חשוב לוודא כי החברה שבה בחרתם היא מקצועית ובעלת ניסיון רב שנים בתחום ההובלות וכי היא מספקת כיסוי ביטוחי לתכולת דירתכם בכל מקרה של גרימת נזק לרכוש או אובדן ציוד.
  • זכרו שתמיד עדיף לקבוע עם המובילים מראש את יום ההובלה מכיוון שלא תמיד ניתן לבצע הובלות ברגע האחרון, מה שעלול גם לעלות לכם ביוקר מבחינה כספית ובלחצים מיותרים.
  • ביום המעבר או ביום שלפניו בדקו את מקומות החניה בקרבת ביתכם והכינו את השטח לבואם של המובילים. ניתן לתפוס חניות פנויות בעזרת מספר כלי רכב ולהזיזם כאשר המובילים מגיעים. זאת משום שבמידה והנכם מתגוררים בעיר בה התנועה עמוסה או שדירתכם נמצאת במיקום מרכזי לרוב מציאת חניה תהווה בעיה עבור המובילים. יום המעבר הוא ממילא לחוץ מספיק, לכן רצוי להקל על המובילים ולתפוס עבורם חניה בכדי שלא לעכבם.
  • עליכם לבדוק כי דרכי הגישה לבית או לבניין נוחות ורחבות דיו בכדי שרהיטים גדולים יצליחו לעבור בפתח הדלת ובכניסה לבניין ולמעלית. במידה ואתם שוכנים בבניין ללא מעלית יש לוודא שחדר המדרגות מרווח ורצפתו נקייה ללא מכשולים בדרך, זאת על מנת שהמובילים יוכלו לעבור בבטחה מבלי שיחליקו או יאבדו שיווי משקל כשהם אוחזים ברהיטים שבירים.
  • כדאי לבחור בזמנים בהם התנועה בכבישים פחות עמוסה ולקבוע עם המובילים את מועד ההובלה לשעות הבוקר המוקדמות או בשעות הערב המאוחרות. כך העבודה תהיה קלה ופשוטה יותר לביצוע.
  • במקרים בהם המובילים נדרשים להעביר חפצים יקרים ובעלי ערך רב רצוי להודיע להם על כך כדי שינהגו בתכולה ביתר זהירות. בנוסף, ניתן להדגיש בפניהם כי ברצונכם שהציוד היקר יוכנס לרכב ההובלה אחרון ויוצא ממנו ראשון.
  • כמה רגעים לפני שאתם מתכוונים לצאת מהבית בפעם האחרונה עליכם לשים לב כי לא שכחתם חפצים בכל רחבי הבית, כדאי לעשות סיבוב ולבדוק היטב שלקחתם הכול.
  • במידה ויש ארגזים רבים באפשרותכם להודיע למובילים באילו חדרים יש לפרוק אותם.כעת, לאחר שיש בידיכם את מגוון הכלים לצליחת יום המעבר בגבורה כל שנותר לכם הוא לאתר את מספר הטלפון של חברת ההובלות הרצויה וליהנות ממעבר דירה שקט, שליו ובטוח.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה